Regulamin

zwrotu

ZWROT RZECZY

Użytkownik zobowiązany jest zwrócić Rzecz w ostatnim dniu wypożyczenia poprzez pozostawienie Rzeczy w jednym z punktów Dostawcy do godziny 13.00 naklejając zaadresowaną i opłaconą etykietę dostarczoną przez Usługodawcę. W razie zgubienia etykiety zwrotu Rzeczy należy dokonać na adres: Bless Dress ul. Łokietka 298b/2, 31-334 Kraków tel.: 514 154 766.

Koszty zwrotu Rzeczy zawarte są w kosztach dostawy oraz opłacone uprzednio podczas zamówienia Rzeczy i ponosi je Użytkownik, chyba że treść umowy wypożyczenia lub szczegółowe postanowienia Regulaminu stanowią inaczej.

Zwracaną Rzecz Użytkownik powinien starannie zapakować w oryginalny karton i folię, która zabezpieczy wypożyczone Rzeczy i została dostarczona Użytkownikowi wraz z Rzeczą.

WYMIANA RZECZY 

Użytkownik jest uprawniony do wymiany dostarczonej Rzeczy na inną dostępną w wybranym terminie Rzecz na warunkach opisanych poniżej: 

1. Użytkownik może dokonać wymiany Rzeczy pod warunkiem zawiadomienia Usługodawcy w terminie 24 godzin od momentu dostarczenia Rzeczy o chęci dokonania wymiany Rzeczy, składając oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej.

2. Użytkownik może dokonać wymiany Rzeczy na inną Rzecz pod warunkiem zwrotu pierwotnie wypożyczonej Rzeczy w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu, w jakim ta Rzecz została dostarczona Użytkownikowi, w szczególności kompletnym, nieuszkodzonym, nie noszącym śladów użytkowania, nie zabrudzonym, z nienaruszonymi oryginalnymi metkami zabezpieczającymi.

3. W sytuacji istnienia różnicy w cenie wypożyczenia pomiędzy Rzeczą wybraną pierwotnie, a Rzeczą nowo wybraną, Użytkownik może być w zależności od sytuacji zobowiązany do uiszczenia dopłaty, bądź uprawniony do uzyskania zwrotu nadpłaty co nastąpi w sposób analogiczny do sposobu dokonania płatności przez Użytkownika, chyba że Użytkownik i Usługodawca postanowią inaczej.

4. Użytkownik zobowiązany jest zwrócić Rzecz następnego dnia roboczego po dniu wysłania zgłoszenia wymiany Rzeczy, poprzez pozostawienie Rzeczy w jednym z punktów Dostawcy do godziny 13.00 lub zamówienie przyjazdu kuriera Dostawcy do godziny 13.00 pod adres Użytkownika w celu odbioru Rzeczy.

5. Niezachowanie terminów zwrotu opisanych w powyższych punktach powoduje wygaśnięcie uprawnienia do wymiany Rzeczy.

6. Koszty ponownej dostawy Rzeczy w związku z dokonywaną wymianą, każdorazowo ponosi Użytkownik.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatności.